Masca

Ştii, tu porţi o mască invizibilă, sperând să nu o vadă nimeni. Dar nu reuşeşti să mă păcăleşti: eu ştiu că există. Am văzut că atunci când nu eşti decât cu mine, masca se desface de la sine, pentru că nu mai eşti înconjurat de cei pe care speri să îi impresionezi.Atunci ştii că eu te voi accepta aşa cum eşti, nu aşa cum vor toţi să fi. Dar aceste momente de sinceritate completă sunt prea rare, deci tu eşti nevoit să îţi porţi acea mască stupidă mai mereu. E cam greu, nu? Dar ce n-ai face tu pentru a face impresie?! Ai putea să faci orice ca să dovedeşti că eşti cool. Poate nici nu-ţi plac acele lucruri, dar oricui îi place să fie sufletul petrecerii… Deci hai, continuă să-ţi porţi acea mască idioată, care te îndepărtează din ce în ce mai mult. De cine? De mine, de realitate, de adevăr.

Eu voi continua să aştept acele momente în care nu te mai ascunzi după deget, ci spui lucrurilor pe nume.

Ţine minte, voi aştepta.

Deci, atunci când acea mască devine prea grea, dă-o jos în faţa mea. Promit că va fi secretul nostru. Promit că nu va afla nimeni cum eşti cu adevărat.

Promit.

9 comentarii »

  1. Dania Said:

    ma uimesti cu talentul tau!
    Imi place!

  2. Livia Said:

    Cat de adevarat!! Trist, dar devarat este faptul ca oamenii poarta o masca; uneori ca sa para ca sant buni si-ti sant pieteni advarati, alteori ca sa intruchipeze o persoana acceptata de societate. Si intr-un caz si altul, adevarul este ca putini oameni in ziua de azi iti arata cine sant cu adevarat…dar vine o zi cand nimik nu se mai poate ascunde….sau „you can fool some people some of the time, but you cannot fool people all the time…”
    Scrieti! Scrieti! Scrieti! spunea Nicolae Iorga…asa ca si tu continua sa scrii.
    SUCCES!

  3. s’ar putea ca aceasta asteptare sa devina mult prea grea pentru tine. sa astepti la nesfarsit acele momente…

  4. patty Said:

    pai nush…scrii fain

  5. diana Said:

    e greu atunci cand ai impresia ca ai cunoscut pe cineva calumea, cu care ti-ai putea pierde jumatate din zi si ulterior te raneste mai rau decat ar putea sa o faca orice alta persoana; si esti cu atat mai ranit fiindca ACEA persoana era cineva in care iti pusesei toata increderea

  6. patty Said:

    Pe la mine nu treci, hai ca te tin eu minte:P

  7. Gobi Said:

    imi place..;x
    asa’i didi..
    nu uita!!
    te iubim!!
    noua nu ne trebuie masca:P
    nu cu tine
    >:D<

  8. Daddy Said:

    eu acum observai ca asta ai publicato chiar de ziua mea :))

  9. Norica Said:

    wow:|…genial<3


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Lasă un comentariu